Наші клієнти часто цікавляться: «У чому суттєва різниця між акриловим і кварцовим штучним каменем?»
В рамках цієї статті спробуємо відповісти на настільки часто виникаючі питання у покупців про кам’яні стільниці, підвіконня та інші елементи інтер’єру.
Дійсно, вибір стільниць на ринку досить великий, пропозицій маса, орієнтуватися серед такої великої кількості пропозицій і рекомендацій досить важко.
В першу чергу відповімо на питання: «Що об’єднує вироби з акрилового та кварцового каменю?».
Відповідь: І ті й інші належать до сучасних композитних матеріалів, отриманих штучним шляхом.
В цьому власне і закінчується схожість акрилового і кварцового каменю. Щоб зрозуміти різницю між цими двома сучасними матеріалами, необхідно порівняти їх склад.
Акриловий камінь винайдений в США в 1967 році. Випускається під відомими торговими марками: «Corian», «Rocsbo», «Staron», «Montelli», «Max-Top» та ін.
У його складі містяться акрилові та поліефірні смоли, а також наповнювачі. Наповнювачі в більшості своїй це: гідрат алюмінію, гідроксид алюмінію, тригідрат алюмінію, а також пігментні добавки, що утворюють колір матеріалу.
Зі складу даного композитного матеріалу випливає, що в ньому відсутній природний камінь. Вченим з американської компанії DuPont (ДЮПОН), яка під час війни у В’єтнамі спеціалізувалася на виробництві напалму і хлорпікрину. В результаті побічних досліджень вони отримали композитний матеріал, що зовні нагадує камінь, але по своїй суті та складу який не є таким.
З метою просування на ринку нового матеріалу маркетологи з легкістю знайшли назву, яка, на їхню думку, цілком відображає властивості цього диво-матеріалу – «штучний акриловий камінь». Акрилові та поліефірні смоли в новому матеріалі складають 35-40%, а решта наповнювачі.
Міцність «акрилового каменю» за шкалою Мооса становить 4 бали, міцність при стисненні – 129 МПа. Матеріал гнеться при нагріванні, що дає можливість виробництва литих форм.
Недоліки акрилового каменю
Основні недоліки штучного «акрилового каменю»: схильний до механічних і хімічних впливів. На поверхні стільниці не можна різати продукти ножем (залишаються подряпини), покриття не можна обробляти миючими засобами, що містять абразивні речовини, а також лугу і кислоти.
Штучний кварцовий камінь створений значно пізніше, склад цього нового композитного матеріалу зовсім інший, що відрізняється в корені від складу «акрилового каменю».
Так, основу кварцового каменю становить натуральний кварц, а не гідроксиди алюмінію. Частка кварцового каменю в новому композитному матеріалі становить від 93 до 95%. Іншу частку – поліефірні смоли та пігментні добавки. Наявність кварцу в новому композитному матеріалі, що домінує над іншими наповнювачами визначило повністю властивості даного штучного матеріалу, а також повною мірою відповідає назві «штучний кварцовий камінь». Твердість каменю за шкалою Мооса (стійкість до механічних впливів) становить 8 балів (граніт – 7, алмаз – 9). За своїми якостями цей матеріал поступається тільки алмазам і перевершує твердість граніту.
Кварцовий камінь володіє кращими властивостями акрилового каменю – високі антибактеріальні властивості, широка кольорова палітра. Перевершує акриловий камінь по твердості, довговічності експлуатації, багатства текстур, наближених до природних текстур граніту, мармуру.
Штучний кварцовий камінь не боїться теплового впливу – температура плавлення становить понад 1700 °С.
Компаній «DND» в кам’яному виробництві стільниць, підвіконь, сходів, стінових панелей широко застосовує штучний кварцовий камінь від кращих світових виробників – Silestone (Іспанія), Plaza Stone (Росія), Samsung Radianz (Південна Корея).
Купити стільниці, підвіконня або інші предмети інтер’єру зі штучного кварцового каменю досить просто: зателефонуйте в компанію, наші менеджери допоможуть з вибором текстури стільниці зі штучного кварцу, фахівці зроблять необхідні заміри, майстри кам’яних справ зроблять стільницю або інший виріб до індивідуальних розмірів, а монтажники встановлять її у вас вдома або в офісі. Терміни виготовлення та установки стільниці мінімальні, а якість робіт задовольняє вимогам найвимогливіших покупців.