Які параметри у якісного виробу? Частина 2

Вибираємо матеріал

Як водиться на українському ринку представлена ​​величезна кількість марок акрилового каменю, розташуємо їх у сортуванні по збільшенню ціни:

  1. Tristone, виробництво компанії Lion Chemtech (Ю. Корея).
  2. LG Hi-Macs, виготовляється концерном LG Chemi в Південній Кореї, Європі та США.
  3. Staron, виробляється концерном Samsung Cheil Industries Inc. в Південній Кореї.
  4. Rehau Rauvisio, виробництво концерну Rehau в Німеччині.
  5. Corian, виробляється концерном Du Pont на заводах в Європі та США.

Всі перераховані вище марки каменю повною мірою належати до групи якісних матеріалів і мають всі властивості акрилового каменю: термін гарантії не менше 10 років, високі експлуатаційні дані, піддаються термоформінгу (здатності приймати при нагріванні будь-які форми без втрати своїх фізико-механічних параметрів). Здатність до термоформинга визначається застосуванням в якості сполучної саме акрилової смоли, яка своєю чергою, визначає екологічність матеріалу.

Існує так само марки каменів, які зараховують до вищевказаної групи. Зовні вони дуже схожі, але їх склад відрізняється: зокрема, замість акрилової смоли там використовується поліефірна, тобто це поліестровий камінь, а не акриловий. В результаті вдалося домогтися вельми доступної ціни на штучний камінь, але довелося пожертвувати здатністю матеріалу до термоформінгу. Вони володіють усіма перевагами акрилового каменю (абсолютною стійкістю до вологи та появи плям, міцністю, легкістю обробки, можливістю безшовного з’єднання, естетичністю), але він не пластичний і більш крихкий, тому вироби зі штучного поліефірного каменю можуть мати тільки форми, обмежені технологіями склейки та фрезерування листів.

Які параметри у якісного виробу? Частина 1
Які параметри у якісного виробу? Частина 3